Voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marloes - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marloes - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

26 Oktober 2006 | Nederland, Amsterdam

Er is de laatste tijd weer veel gebeurd, maar waar ik mee wil beginnen is dat ik vandaag op Schiphol was.
Benjamin moest namelijk weg, naar Kreta en ik vond het wel even gezellig om hem te brengen.

Natuurlijk ben ik dan zo nieuwsgierig dat ik meteen even een kijkje neem bij de vlucht die voor ons over ruim 10 weken gepland staat. En inderdaad, balie 17 om 12:15u naar Paramaribo. (Mijn hart maakte een sprongetje.)

Ik ben uiteraard naar de balie gegaan om te kijken hoe het er voor stond en schrok me meteen helemaal kapot. Het was daar zo DRUK. Het leek wel alsof er iets gratis werd uitgedeeld!
Op het bord stond aangegeven vanaf hoe laat je kunt inchecken. Normaal is dat zo’n 2 a 3 uur van te voren, maar naar Suriname is dat 4 uur van te voren!!!!!

Gisteren heb ik mijn prikken gekregen. Ik ben helemaal geïnformeerd over hoe je het beste op je gezondheid kunt letten in Suriname. Ik heb heel wat nuttige tips gekregen.
“Die prikken doen geen zeer!” vertelde men mij.
“Behalve de DTP, die kun je wel voelen.”
Nou en of ik hem voel. Daar stond ik wel even van te kijken.
Verder ging het er allemaal wel prima, dus wat mij betreft kan ik gaan, I’m ready!

Verder heb ik alle zakelijke dingen geregeld als studie financiering, ov. en dergelijke. Het enige dat ik nu nog moet, is mijn visum, maar dat komt zeker goed.

Petra en ik zitten nu op Salsa les via haar werk. Het gaat hartstikke goed, maar het is vooral erg gezellig. Als ik in Su ben, zal ik ze allemaal onder tafel swingen! Watch me!!

  • 27 Oktober 2006 - 15:45

    Judith:

    Hey Loes,

    Jij bent al helemaal super voorbereid. Geweldig hoor. Succes met salsa!

    Veel liefs,

  • 28 Oktober 2006 - 14:58

    Miranda:

    Hy Marloes,

    Leuk he al die voorbereidingen! Wordt alleen maar leuker en spannender en stressvoller haha. Succes he xx

  • 01 November 2006 - 12:51

    Martijn:

    Oei..oei het komt steeds dichterbij! :D

    Ik vind het leuk om te lezen dat je er erg veel zin in hebt!!

    Suc6 met de voorbereidingen.

    Liefs,
    Martijn

  • 05 November 2006 - 15:20

    Steven:

    Hallo allemaal,
    Voor iedereen die met Marloes wil sms`n in Suriname is het nu mogeleijk. Jullie moeten via deze site www.surisms.com credits kopen.
    Suc6 allemaal, gr. Uncle Shorty

  • 10 November 2006 - 15:39

    Petra:

    Lief meisje,

    Woensdag realiseerde ik mij dat het nog minder dan 9 weken is dat je weggaat!! Wat heerlijk voor je, maar wat zal ik je missen, het huis zal erg stil zijn zonder Benjamin en jou!! Het wordt een geweldige tijd voor je in Su.

    Mi e winsi joe boen foeroe kolokoe nanga plisiri innie Sranan.

    Dikke kus,
    Petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Dit is een dagboek waarin alles te lezen is over mijn stage in Suriname. Ik verblijf in Su voor 4 maanden. Daar zal ik met nog 5 andere meiden in een huis wonen en allerlei dingen meemaken. In dit dagboek zal ik zoveel mogelijk van mijn belevenissen opschrijven. Veel lees plezier en laat nog eens een berichtje achter! Marloes

Actief sinds 24 Aug. 2006
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 31691

Voorgaande reizen:

09 Januari 2007 - 08 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: