Aan de slag voor Schoorl - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marloes - WaarBenJij.nu Aan de slag voor Schoorl - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marloes - WaarBenJij.nu

Aan de slag voor Schoorl

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

06 September 2006 | Nederland, Amsterdam

Dinsdag 5 september hebben we met alle meiden voor Su op de IPABO afgesproken. Het was een leuke ontmoeting met veel gezelligheid. Helaas moest er ook gewerkt worden.

Voor Schoorl moeten we een gezamelijke opdracht doen. We moeten informatie zoeken over een bepaald onderwerp en daar, aan de andere studenten voor Suriname, presenteren. We moesten deze dag dus bedenken wát we willen doen en wie wat gaat doen. We zijn snel aan de slag gegaan en het ziet er prima uit.

Naast het werken hebben we natuurlijk veel over Suriname gesproken. Wat we verwachten, wat we al aan plannen hebben (reizen en dergelijke) maar ook :"Heb jij je inentingen al?" "Waar kunnen we het beste een ticket boeken?" Etc.
Kortom, we zijn allemaal heel enthousiast geworden. Nog maar 4 maandjes wachten en dan gaan we!

Maandag eerst naar Schoorl waar we ook veel zin in hebben. Het Surinaamse volkslied leren zingen in Nederlands en Sranan Tongo, maar ook een workshop salsa dansen!! Ben benieuwd.

Tot het volgende bericht

Marloes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Dit is een dagboek waarin alles te lezen is over mijn stage in Suriname. Ik verblijf in Su voor 4 maanden. Daar zal ik met nog 5 andere meiden in een huis wonen en allerlei dingen meemaken. In dit dagboek zal ik zoveel mogelijk van mijn belevenissen opschrijven. Veel lees plezier en laat nog eens een berichtje achter! Marloes

Actief sinds 24 Aug. 2006
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 31693

Voorgaande reizen:

09 Januari 2007 - 08 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: