Suriname here I come - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marloes - WaarBenJij.nu Suriname here I come - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marloes - WaarBenJij.nu

Suriname here I come

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

24 Augustus 2006 | Nederland, Amsterdam

Ai me gudu!

Begin januari is het zover, dan vlieg ik samen met 7 meiden naar het altijd warme, zonnige, swingende, gezellige en gastvrije Suriname!

Ik heb vanuit de IPABO de mogelijkheid gekregen om daar mijn eindstage te gaan lopen. Deze kans laat ik niet zomaar lopen en heb het met beide handen aangepakt. Er moesten wel wat dingetjes geregeld worden. Zo moest ik bijvoorbeeld een (slopende) motivatie brief schrijven. Je denkt dat je dat zo even doet, maar dat valt toch best tegen. De brief beviel goed en heb een subsidie gekregen. Dit maakt mijn reis wat makkelijker. Ook hebben mijn ouders aangeboden om mijn ticket er naar toe te betalen, wat mij ook een hoop 'moni' scheelt.

Voordat we kunnen gaan krijgen we eerst nog een introductie waarbij we alles te weten krijgen over het land en wat handig is om mee te nemen bijvoorbeeld. Maar ook wat je op je stage mag verwachten, zodat je niet voor verrassingen staat. Ook al naar deze dagen zie ik uit. We gaan naar Schoorl waar we ook zullen overnachten. De meeste van ons kennen elkaar al of hebben elkaar pas ontmoet. We weten nu al dat het ontzettend leuk gaat worden en dat het de ervaring van ons leven wordt.

In dit dagboek kun je lezen wat ik allemaal ga beleven. Wil je op de hoogte blijven, geef je dan op voor de mailing list!
Veel leesplezier en laat nog eens een berichtje achter!!

Groetjes en een dikke 'bosi' (kus)
Marloes

  • 01 September 2006 - 13:00

    Annemarie:

    Hoeveel weken nog?!;)

  • 01 September 2006 - 19:46

    Jacqueline:

    heeeeeeeeeel veel plezier en ik zorg dat ik hoe dan ook op de hoogte blijf van al je avonturen!!! xxxx

  • 02 September 2006 - 13:34

    Maarten Stoltz:

    Hey Marloes,
    Ik wens je heel veel plezier daar in het warme Suriname en geniet ervan. Maak er een dolle boel van:P

    Kus MMS

  • 03 September 2006 - 08:41

    Martijn:

    Goed om te horen dat je mag gaan met subsidie! ;) Bespaart hoop centjes.

    Ik zal mij even in de mailinglist pleuren.

    Liefs,
    Martijn

  • 04 September 2006 - 17:52

    Carolina:

    Ik ga je volgen! sta op je mailinglijst!
    Heel veel plezier!

  • 06 September 2006 - 15:01

    Snotje:

    heeeey swa loesje man,

    qonta bai??
    ik vind het echt tantoe dat je gaat swa!
    eh eh

    ik word helemaal weiri

    hahaha dikke bosi op je pampa hahahha

  • 15 Januari 2007 - 19:24

    Hans:

    Dag Marloes,
    Wens je onwijs veel plezier en een gave tijd in Suriname.
    Groetjes, veel liefs,
    Hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Dit is een dagboek waarin alles te lezen is over mijn stage in Suriname. Ik verblijf in Su voor 4 maanden. Daar zal ik met nog 5 andere meiden in een huis wonen en allerlei dingen meemaken. In dit dagboek zal ik zoveel mogelijk van mijn belevenissen opschrijven. Veel lees plezier en laat nog eens een berichtje achter! Marloes

Actief sinds 24 Aug. 2006
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 31694

Voorgaande reizen:

09 Januari 2007 - 08 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: