Nog een week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marloes - WaarBenJij.nu Nog een week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marloes - WaarBenJij.nu

Nog een week

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

02 Januari 2007 | Nederland, Amsterdam

Hier mijn laatste berichtje vanuit Nederland.

Volgende week is het zo ver, dan vertrekken we eindelijk naar SU.
Ik ben er helemaal klaar voor, alles is geregeld.

Ik heb contact gehad met mijn stage school daar. Dat was een heel 'bijzonder' contact, maar dat schijnt daar zo te gaan.
Ook heb ik contact gelegd met een andere meid die vorig jaar op die school stage heeft gelopen. Ik heb wat foto's gezien en wat verhalen gehoord en heb er nu erg veel zin in. Volgens haar heb ik echt mazzel dat ik naar die school ga. We wachten het maar af.
Ik heb ook mijn uniform gezien dat ik daar aan moet en dat is niet geheel verkeerd.
(Een beetje zalm roze, waardoor je natuurlijk extra bruin lijkt!)

De afgelopen weken waren erg gezellig. Mijn broer was lekker met de feestdagen thuis, dus dat was wel erg prettig.

Mijn koffer plus alle andere benodigdheden staan al helemaal klaar. De laatste spulletjes moeten er nog in en dan kan ik gaan.

Volgende week om 12:15u vliegen we, als alles goed gaat. Dan mag alle winter kleding uit en mag de zon komen!

Ik wens jullie een top nieuw jaar met veel gezondheid, plezier en liefde.
(En, stiekem natuurlijk, een koude winter.)

Tot het volgende bericht vanuit Suriname!

  • 02 Januari 2007 - 09:02

    Petra :

    Liefje,
    ik wens jou een TOP 2007.
    Let op mijn woorden 2007 wordt JOUW jaar !!!

  • 02 Januari 2007 - 09:05

    Ray:

    Attelepietje, is dat Surinaams?

  • 02 Januari 2007 - 09:37

    Lotje:

    aaaaaaaaaaaah ik weet zo goed hoe jij je nu voelt!!!
    Ik zou willen dat ik met je mee kon!
    tot woensdag...voor de laatste keer(snik, snik)

    liefs Lotje

  • 02 Januari 2007 - 11:50

    Maarten:

    Na alle voorbereidingen gaat het nu dan eindelijk beginnen. Ik wens je het allerbeste en geniet niet met mate.

    Kus Maarten

  • 02 Januari 2007 - 16:14

    Louis:

    Aftellen maar, nichtje, misschien kom je wel een leuke Su daar tegen ...

  • 02 Januari 2007 - 19:29

    Carolien Meijer:

    Hoi Marloes,

    Ik wens je het allerbeste voor een bijzonder 2007.
    Geniet van alles! Volgens mij ben je er klaar voor.
    Laat de boel hier maar even de boel. Het is je gegund.

    Liefs
    Carolien Meijer

  • 03 Januari 2007 - 17:17

    Judith:

    Jij ook een gelukkig nieuwjaar met heel veel avontuur! Het wordt super, geniet ervan.
    Liefs,
    Judith

  • 05 Januari 2007 - 10:50

    Martijn:

    Nog de beste wensen en veel plezier in Suriname!

    Liefs,
    Martijn

  • 05 Januari 2007 - 14:43

    Miranda:

    Hy achternichhie,

    Het aftellen is begonnen! Heel veel plezier in Su en laat de mannen daar een poepie ruiken!!xxx

  • 05 Januari 2007 - 19:55

    Cherish:

    Nog een paar daagjes en dan ga je naar het o zo leuke Suriname. Je gaat echt genieten. Ik wens je veel plezier en geniet van de kids daar, ze zijn echt leuk (soms wel stout hoor, maar dat is juist grappig) Vorig jaar ging ik rond dit tijdstip. Ik wilde dat ik daar nu was. Ik mis het echt. Lieve mensen, lekker eten, lekker weer en het is echt relaxt. Als je verder nog vragen hebt dan mail je me maar :)
    Ow ja vergeet je muggenspul niet hoor, want ze zijn echt vervelend. Je krijgt van die mooie rode plekken op je benen erg aantrekkelijk haha, NOTTTT

  • 07 Januari 2007 - 13:20

    Anne-Dienke:

    Vandaag de enerlaatste dag, morgen de laatste.... Aaargh wat gaan we al snel!
    Geniet van de laatste tijd met de lieve mensen om je heen.

    Kus, Anne-Dienke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Dit is een dagboek waarin alles te lezen is over mijn stage in Suriname. Ik verblijf in Su voor 4 maanden. Daar zal ik met nog 5 andere meiden in een huis wonen en allerlei dingen meemaken. In dit dagboek zal ik zoveel mogelijk van mijn belevenissen opschrijven. Veel lees plezier en laat nog eens een berichtje achter! Marloes

Actief sinds 24 Aug. 2006
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 31691

Voorgaande reizen:

09 Januari 2007 - 08 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: